« BILLABONG PRO TAHARA presented by XPERIA Sony Smartphone | Main | ROXY Fall 2013 Why Stand Still When You Can Blaze New Trails. . »

July 23, 2013

アンコール?

Img_5344


週末のビーチで結構この写真が話題になってて皆さんからお褒めを頂きました、っていうかカメラマンが凄いって話で持ちきりでしたけどね、当然この写真は携帯に入っているので、それ見ながらの話だったんだけど、気のせいか皆の目線が僕じゃないような気がするのは私だけ・・・・? とっても貴重な一枚になりそうです。   撮影 HRD Films

Blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!banner

|

« BILLABONG PRO TAHARA presented by XPERIA Sony Smartphone | Main | ROXY Fall 2013 Why Stand Still When You Can Blaze New Trails. . »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/57848234

Listed below are links to weblogs that reference アンコール?:

« BILLABONG PRO TAHARA presented by XPERIA Sony Smartphone | Main | ROXY Fall 2013 Why Stand Still When You Can Blaze New Trails. . »