« ISA 2013 WORLD MASTERS SURFING CHAMPIONSHIP DAY 01 HIGHLIGHTS | Main | カロリーオーバー »

April 09, 2013

GODDESS

Suzuki

GODDESSの鈴木社長からメールを頂戴しました、冬の間も元気に雪山へ通いスノーボード三昧だったようですが、徐々に暖かくなって海のシーズンになったのでムズムズし始めたそうです、その昔から伊良湖とはご縁が深いので近日中に遠征して来られるとの事でした。先ほどアップしたISAの映像には現在出場中の鈴木克己さんも登場しておられました、R1は余裕の1位通過だったようですが今後の活躍に期待いたしましょう。   GODDESS

Blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!banner

|

« ISA 2013 WORLD MASTERS SURFING CHAMPIONSHIP DAY 01 HIGHLIGHTS | Main | カロリーオーバー »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/57137862

Listed below are links to weblogs that reference GODDESS:

« ISA 2013 WORLD MASTERS SURFING CHAMPIONSHIP DAY 01 HIGHLIGHTS | Main | カロリーオーバー »