« Rip Curl Pro Bells Beach 2013 presented by Ford | Main | クローズ »

February 02, 2013

まだかな

まだかな
朝イチ無風だったロコポイントは既にオフショアに変わり、正面アウトには頭半上のセットが入ってます、波数も多くまだハードかな。ワンラウンドしか入る気無いので、もう暫く様子を見て、一番良い時間帯を狙います。


Blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!banner

|

« Rip Curl Pro Bells Beach 2013 presented by Ford | Main | クローズ »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/56678710

Listed below are links to weblogs that reference まだかな:

« Rip Curl Pro Bells Beach 2013 presented by Ford | Main | クローズ »