« そうだったのか | Main | 続鳥取ツアー »

December 01, 2010

鳥取ツアー

Toltutori11Toltutori22Toltutori33Tolturori44

今年もとっても楽しかった鳥取スアーの様子が、毎回大変お世話になっているyutaさん のところにアップされました、初日は日本海とは思えないようなポカポカ陽気でスーパーで買い物したお弁当をビーチで頂きハイキング気分も味わっちゃいました。  CROSS STEP
Blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!banner

|

« そうだったのか | Main | 続鳥取ツアー »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/50180379

Listed below are links to weblogs that reference 鳥取ツアー:

« そうだったのか | Main | 続鳥取ツアー »