« 「 Billabong presents Sahara Pro in Kitaizumi」 | Main | 消滅 »

October 06, 2006

出来るかな?

Minatoauto

前回ミスって焦りの見える?プクさんから今日の港画像が・・・

blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!

|

« 「 Billabong presents Sahara Pro in Kitaizumi」 | Main | 消滅 »

Comments

焦ると、ろくなことになりませんよね。
ちょっと献血で、血の気を抜いてきました。
貧血になるかも・・・(^^;)

Posted by: プク | October 07, 2006 at 12:04 AM

プクさん、厳しい連休でした、18号期待しましょ。

Posted by: Balihigh | October 10, 2006 at 06:23 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/12170527

Listed below are links to weblogs that reference 出来るかな?:

« 「 Billabong presents Sahara Pro in Kitaizumi」 | Main | 消滅 »