« マウンテン | Main | 伊良湖一番 »

September 15, 2006

Suefing For Life

Dvdsurfingforlife

素晴らしいDVDを見てしまいました。「Surfing For Life」僕のような50代のサーファーなんて1人も出てきません。60代・70代・80代、そして驚くべきことに最高齢は93歳のJohn"Dac"Ball氏が現役として海に入っておられました、いやはや何とも微笑ましい映像でこれを見ちゃうと長生きしたくなってきます・・・超お勧めの一本でした。

blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!

|

« マウンテン | Main | 伊良湖一番 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/11904072

Listed below are links to weblogs that reference Suefing For Life:

« マウンテン | Main | 伊良湖一番 »