« (笑) | Main | おいでんGIRLS CUP大会報告 »

August 26, 2006

No Surf

826loko
もう笑う気にもならない、波浪予報に3mとか4mだったのが懐かしい、ここ数日の予想は1m以下ばっか・・・明日は微妙、何となく東うねりが届くような気配もあるんだけどまあ期待は出来そうにないね、せっかく夏休み最後の日曜なのにこれはないよなー。

blogマリンスポーツランキングに投票をお願いしますねっ!

|

« (笑) | Main | おいでんGIRLS CUP大会報告 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/29945/11610216

Listed below are links to weblogs that reference No Surf:

« (笑) | Main | おいでんGIRLS CUP大会報告 »